Artykuły biurowe

Napisał dnia 21 listopada 2014
Materiały dydaktyczne

W prawie każdej firmie znajduje się dział zaopatrzenia lub administracji, który służy przede wszystkim aby zaopatrywać pracowników w artykuły biurowe (tutaj globaloffice.pl).



Materiały biurowe, to m…

Materiały biurowe, to m. in.: zszywacze, długopisy, pióra, flamastry, różnokolorowe zakreślacze, dziurkacze, zeszyty, gumki do mazania, notesy, linijki, a także pojemniki do postawienia na biurko, w których umieszczamy drobne przyrządy. Artykuły biurowe używa każdy z pracowników. Ich zużycie jest zatem dość duże. Materiały biurowe muszą być zatem stale dostępne na magazynie zakładu, aby w każdej, dowolnej chwili, pracownik mógł pobrać brakujące mu artykuły biurowe. Nie każdy pracownik wie, jaki koszt stanowią artykuły biurowe w firmie.

Czasami, mądrzy menedżerowie polecają swoim…

Czasami, mądrzy menedżerowie polecają swoim podwładnym drukowanie dokumentów mniej ważnych na papierze pochodzącym z recyclingu. Artykuły biurowe zazwyczaj kupuje się dość często. Zakupów takich dokonuje najczęściej pracownik działu zaopatrzenia przy okazji innych, codziennych zakupów, dokonywanych przez niego w ramach obowiązków służbowych.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>