Badania „zza biurka”

Napisał dnia 25 września 2018
Reklama
ec3cb50e2bf61c2ad65a5854e7454e90e177e0c818b5164997f7c57da7e5_640.jpg

Jeśli firma chce być na bieżąco z danym produktem i strategią marketingową powinna obserwować rynek. Zmieniające się potrzeby klientów, nowe sposoby dystrybucji stają się podstawą do utworzenia systemu informacji marketingowej. Wzrost wykorzystania znaków firmowych, różnicowanie produktów, reklamowanie ich i promocja sprzedaży przyczyniają się do wzrostu posiadanych informacji dotyczących skuteczności różnych narzędzi marketingowych.



W wielu firmach brakuje komórek organizacyjnych, które…

W wielu firmach brakuje komórek organizacyjnych, które zajmowałyby się badaniem marketingowym. Dysponowanie niewielkimi wydziałami, które zajmują się do analiz sprzedaży, rutynowych prognoz i okazjonalnie pisanych sprawozdań niekorzystnie wpływa na marketingowe strategie w firmie, szczególnie na reklamę wewnętrzną. Duże przedsiębiorstwa skutecznie gromadzą odpowiedzi na pytania związane z zachowaniem konsumentów. Zgromadzone fakty staja się podstawą przy projektowaniu skutecznych strategii marketingowych, które pozwalają wpływać na zachowanie kupujących.

Prowadzone badania marketingowe można podzielić…

reklama wewnętrzna

Foto: pixabay.com

Prowadzone badania marketingowe można podzielić w zależności od wykorzystywanych źródeł informacji na: badania „zza biurka” – badania wtórne, pośrednie( desk research )Cały proces badawczy może zostać przeprowadzony siedząc przy biurku, przy wykorzystaniu wtórnych źródeł informacji, do których należą dane wtórne czyli informacje wcześniej zebrane do celów innych niż cel naszego badania. Dostępne informacje wewnętrzne dotyczące produkcji, sprzedaży, zapasów, kosztów, cen w przedsiębiorstwie. Zewnętrzne powiązane są z opublikowanymi informacjami pochodzącymi ze statystyki masowej.

reklama wewnętrzna

Foto: pixabay.com

reklama wewnętrzna

Foto: pixabay.com

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>