Bezpieczne drogi vs reklamy świetlne.

Napisał dnia 11 marca 2014
Pozostałe

Jadąc samochodem lub też jakimkolwiek innym pojazdem często z wrogością patrzymy na mieniące się wieloma kolorami reklamy świetlne, stojące i straszące przejeżdżający nocą kierowców. Niestety, jak dotąd to zjawisko nie zniknęło, wciąż będąc potencjalnym zagrożeniem dla kierowców oraz innych użytkowników ruchu.



Jak bowiem może się czuć…

Jak bowiem może się czuć kierowca, jeśli w momencie jest oślepiany przez reklamy świetlne. Traci on poczucie bezpieczeństwa, a także pojawia się u niego dekoncentracja. Na drodze może oznaczać to tylko jedno – wypadek. Oczywiście rozumiem, że interesy osób stojących za tymi reklamami również są ważne, niemniej zależy mi na tym, by na polskich drogach wciąż ginęło coraz mniej osób. Reklamy świetlne wybijają z rytmu i poczucia bezpieczeństwa. możemy np. się zlęknąć takiej reklamy, przez co możemy szybko doprowadzić do wypadku. Apelujmy więc, by reklamy świetlne nie stały tak blisko naszych dróg, szczególnie tych o dużym natężeniu ruchu.

Jak więc widać, reklamy świetlne tuż przy drodze to bardzo duży problem. Nie należy go bagatelizować za wszelką cenę, tylko starać się wyeliminować to zagrożenie z polskich dróg. Miejmy nadzieję, że już w ciągu kilku lat reklamy świetlne znikną z naszych poboczy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>