Czy ktoś zwraca uwagę na koperty?

Napisał dnia 18 maja 2018
Poligrafia

Pierwsza i najważniejsza zasada, która powinna przyświecać każdemu przedsiębiorcy – zwracaj uwagę na detale. Mogą się one wydać mało istotne, ale wiele detali tworzy całość, która tworzy autorytet Twojej firmy. Wielu właścicieli firm, szczególnie tych niedużych i wchodzących dopiero na rynek, nie zdaje sobie sprawy jak istotne są takie drobiazgi jak na przykład koperty z logo firmy.



Aby przygotować takie koperty trzeba…

Aby przygotować takie koperty trzeba skontaktować się z drukarnią, która dostarczone przez nas logo firmowe nadrukuje na wskazane koperty. Najlepiej przygotować koperty w różnym rozmiarze, bo jak wiadomo pisma wychodzące z firmy są zróżnicowane wielkościowo. Oczywiście koperty z nadrukowanym logo firmy to kolejny wydatek, a młody przedsiębiorca zwykle liczy każdy grosz i szuka oszczędności gdzie się da.

Warto jednak znaleźć w budżecie odpowiednią gotówkę na koperty firmowe, gdyż to bardzo przyda się to wizerunkowi firmy. Oczywiście takie droższe koperty nie przyniosą firmie bezpośrednich zysków, ale stanowić będą korzyść tzw. wizerunkową, która w dalszym rozwoju firmy przełoży się na zyski. Kontrahent, który widzi, że współpracuje z poważną firmą, która pisma wkłada w koperty z nadrukowanym logo firmowym, numery telefonów zostawia na wizytówkach a nie skrawkach kartki wyrwanej z zeszytu, a kontrakty podpisuje swoim piórem firmowym, a nie zwykłym, najtańszym długopisem, chętniej okaże zaufanie i będzie gotowy nawiązać dłuższą współpracę.

Artykuły reklamowe to ważny element wizerunku każdego szanującego się przedsiębiorstwa.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>