Dla kogo ekskluzywne gadżety reklamowe?

Napisał dnia 09 grudnia 2017
Odzież męska

Każdy przedsiębiorca zastanawia się jak zainwestować pieniądze przeznaczone na reklamę, by odbyło się to z korzyścią dla jego firmy. O ile do długopisów, czy koszulek z logo nie trzeba długo namawiać, o tyle wątpliwości budzą ekskluzywne gadżety reklamowe, które jednocześnie są drogie. Dla kogo je produkować. Jest grupa odbiorców, której koszulka z logo, czy firmowy długopis, jako nagroda za wkład włożony w pracę dla danej spółki, nie wystarczy.



Do tej elity należą prezesi, dyrektorzy, których…

Do tej elity należą prezesi, dyrektorzy, których wypadało by wyposażyć w luksusowe gadżety reklamowe. Może to być wieloletnie wino lub skórzany portfel. Zdarza się też, że konferencja dziennikarska musi obfitować w ekskluzywne gadżety reklamowe, inaczej pożądana grupa po prostu się nie zjawi. Czasy się zmieniły i darmowy alkohol, czy wyśmienity catering to za mało by zapewnić swojej firmie pokaźną grupę redaktorów. Teraz zwabić ich mogą jedynie ekskluzywne reklamowe gadżety, takie jak audiobooki, tablety, laptopy. W zależności od rozmiarów i dochodów danej firmy jest to tylko ułamek wydatków i kropla w morzu marketingowych potrzeb.

Należy zwrócić uwagę, że im większymi…

Należy zwrócić uwagę, że im większymi kwotami operujemy, zarówno jako indywidualny klient lub zarządca spółki, tym więcej znajdzie się doradców, przedstawicieli handlowych i reprezentantów różnych instytucji, mających nam sporo do zaoferowania. Nie zawsze będzie to warte uwagi, inwestycji pieniężnych i cennego czasu.

Więcej o koszulka z logo dowiesz się ze strony haftwear.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>