Dlaczego tak często ulegamy promocjom?

Napisał dnia 06 grudnia 2014
Pozostałe

Upominki reklamowe są wspaniałym narzędziem socjotechniki. Grunt to stworzyć efektywną kampanię promocyjną. Konsumenci nawet nie zdają sobie sprawy, że upominki reklamowe to dzisiaj solidna manipulacja potrzebami ludzkimi. Oczywiście, gadgety reklamowe to ogromna korzyść także dla klientów, ale nie dajmy się złapać w różnego rodzaju pułapki. Dlaczego tak często ulegamy promocjom. Każdy, zarówno konsumenci, jak i przedsiębiorstwa produkujące dobra i usługi muszą dostosować się do norm i zasad panującym na aktualnym rynku handlowym.



Istnieją różne czynniki, które popychają…

Istnieją różne czynniki, które popychają ludzi do zakupów. Są to także pewne ograniczenia, przez które ktoś nie chce zakupić danego dobra lub usługi. Można wymienić chociażby kryzys finansowy, który dotknął nieomalże wszystkich uczestników sytuacji handlowych. Współcześnie kupujemy więcej ale taniej. Powstało wiele dużo dyskontów, które za niższe ceny ofiarują artykuły.

Owszem, dzięki temu kupimy więcej, ale niekoniecznie…

Owszem, dzięki temu kupimy więcej, ale niekoniecznie będzie to produkt dobrej klasy. Także i dyskonty muszą „bić się” o klientelę. Upominki reklamowe sprawdzają się nieomalże wszędzie. Każdy, kto chce sprzedać, musi wiedzieć, że upominki reklamowe muszą być także dostosowane do okresu handlowego. Na przykład, w okresie gorączki przedświątecznej, uwaga klientów nie jest aż tak nakierowana na kupno czegoś, co jest towarem o wysokiej klasie.

Także upominki reklamowe mogą więc być mniejszej jakości. Gadgety reklamowe zaś muszą spełniać więcej norm jakościowych. Są to przedmioty, które nie muszą posiadać wartości typowo użytkowej. Zasadą ich ofiarowywania jest zaspokojenie posiadania czegoś oryginalnego lub estetycznego. Rynek, na jakim panują upominki reklamowe rządzi się więc swoimi prawami. Jako producenci, powinniśmy jednak za wszelką cenę unikać, mówiąc potocznie, tak zwanej tandety.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>