Filmiki reklamowe zbyt rzucają się w oczy?

Napisał dnia 15 czerwca 2018
Identyfikacja wizualna

Na największych skrzyżowania dróg w Polsce ustawiona została reklama zewnętrzna w postaci telebimów. Na owych telebimach wyświetlane są filmiki reklamowe, na których swoje reklamy pokazują zarówno duże firmy, jak również małe, regionalne przedsiębiorstwa. Wielu kierowców uważa, że taka reklama zewnętrzna jest niebezpieczna.


Agencje reklamowe zakładają, że reklama zewnętrzna powinna przede wszystkim zachęcać oko do spoglądania na nią. W przypadku telebimów rzeczywiście reklama zewnętrzna spełnia swoją funkcję, jednak pada pytanie czy takie działania są bezpieczne. Nie do końca. Kierowca, który choć na chwilę jadąc samochodem spojrzy na ekran może stracić panowanie nad samochodem bądź też zderzyć się z autem jadącym przed nim. Nie podano jeszcze statystyk tego jak wielu wypadków pośrednią przyczyną były telebimy, ale wielce prawdopodobne, że wkrótce pojawią się pierwsze pozwy przeciwko firmom je ustawiającym. Pierwsza decyzja sądu powie nam również czy w nadchodzących latach będziemy musieli obserwować takie reklamy.

Filmiki reklamowe zbyt rzucają się w oczy? – galeria

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>