Formy reklamy zewnętrznej

Napisał dnia 07 sierpnia 2018
Reklama

Reklama zewnętrzna, inaczej zwana outdoorem, to jedna z najbardziej spektakularnych form promocyjnych, jakie znajdziemy w niemalże każdej przestrzeni miejskiej. Outdoor obejmuje wiele form reklam, z których warto wspomnieć przynajmniej o jednej, która coraz częściej gości na polskich ulicach. Jest to pylon kierunkowy.



Po co komu pylon kierunkowy…

Po co komu pylon kierunkowy. Otóż jest to bardzo praktyczna forma reklamowa, bowiem oprócz swej promocyjnej formy dokładnie wskazuje także gdzie znajduje się dany punkt handlowy czy sklep. Pylon kierunkowy zwykle ustawiany jest przy trasach wyjazdowych, albo wjazdowych do miasta, choć raczej trudno jest wymieniać ograniczenia w jego zastosowaniu. Wszędzie tam, gdzie potencjalny klient może mieć problemy z odnalezieniem jakiejkolwiek firmy, powinien zostać ustawiony stosowny pylon kierunkowy. Może być on wykonany z tworzywa sztucznego, na przykład poliwęglanu, który jest odporny na szkodliwe działanie warunków atmosferycznych.

Ciekawi Cie temat reklama zewnętrzna? Sprawdź tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>