Gadżety marketingowe z wyższej półki

Napisał dnia 21 października 2014
Materiały dydaktyczne

Dzieląc klientów na biznesowych oraz indywidualnych musimy uwzględnić dwie formy reklamy. Każda z tych form powinna docierać do innego odbiorcy. To samo dotyczy upominków reklamowych, które są idealną formą marketingu utrzymującą wartościowych klientów. Klienci indywidualni nie są zbyt wymagający pod tym kątem. Znacznie trudniej wypada wybranie odpowiednich przedmiotów dla partnerów biznesowych.



Ekskluzywne gadżety reklamowe to jedyne…

Ekskluzywne gadżety reklamowe to jedyne wyjście z tej sytuacji. O ile tradycyjni klienci cenią sobie artykuły biurowe oraz inne przydatne i bardzo tanie rzeczy, na których umieścimy nasze logo to druga grupa jest bardziej wybredna. Ekskluzywny gadżet reklamowy musi się dobrze kojarzyć i być równie przydatny. W tym momencie dochodzi do nas, że nie może być to banalny upominek, który mieści się w przedziale dwóch złotych. W niektórych przypadkach ekskluzywne gadżety reklamowe to niemalże rzeczy o wysokiej wartości oscylujące nawet w granicach setek złotych. Dobrym przykładem są pióra lub eleganckie artykuły piśmiennicze sprzedawane w zestawach.

Galeria

Innym przykładem mogą być luksusowe gadżety reklamowe z serii skórzanych teczek, walizek, etui na różne przedmioty oraz breloczki. Wysoka jakość wykonania równa się wysokiej cenie. Warto byśmy dołączyli tego typu przedmioty do swojej oferty marketingowej i rozdawali je ważnym klientom biznesowym. Tan znaczący prezent będzie się dobrze kojarzył i przypominał o sobie w przyszłości.

artykuły biurowe – dowiedz się więcej jeśli chcesz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>