Jaka ulotka zainteresuje klienta?

Napisał dnia 30 września 2015
Pozostałe

Gdy otwieramy skrzynkę na listy, znajdujemy w niej nie zawsze to, czego oczekujemy. Bardzo często są tam powkładane ulotki reklamowe. Niektórym to bardzo przeszkadza. Nie można się temu dziwić, bo reklama w dzisiejszych czasach bije po oczach i uszach i wiele osób ma już tego docyś. Jednak mimo tego ulotki reklamowe muszą być wkładane do skrzynek i wieszane na klamkach, bo spora grupa ludzi w ten sposób znajduje jakąś usługę.



bardzo ważnym aspektem jest odpowiednie przygotowanie…

bardzo ważnym aspektem jest odpowiednie przygotowanie ulotki, zanim trafi ona do druku. Najpierw trzeba ustalić, co powinno się na niej znaleźć. To jest uzależnione od branży. Jeśli mają to być ulotki reklamowe, które reklamują pizzerię, wówczas powinno się na nich znaleźć całe menu, wraz z cennikiem. Tekst musi być bardzo drobny, by wszystko zmieściło się na małej powierzchni. Jednak z drugiej strony musi być na tyle duży, by był czytelny. Jeśli mamy do czynienia z innymi usługami, to najczęściej nie potrzeba zamieszczać tylu informacji.

Czasami wystarczy nazwa usługi, numer telefonu i…

Czasami wystarczy nazwa usługi, numer telefonu i jakiś adres, na przykład adres strony internetowej. Ulotki reklamowe muszą również posiadać odpowiednią kolorystykę, dzięki której będzie można je zauważyć w tłumie innych reklam.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>