Kampanie reklamowe firm odzieżowych

Napisał dnia 07 lutego 2014
Pozostałe

Kampanie reklamowe we współczesnym świecie są prowadzone na każdym kroku. Obejmuje mnóstwo branży i prawie każdą firmę. Mają na celu zainteresować i skłonić odbiorcę do danego zachowania. Zazwyczaj mają na celu promować markę, przyzwyczajać do brandu i wpływać na świadomość potencjalnych odbiorców.



W przypadku firm odzieżowych na przykład do…

W przypadku firm odzieżowych na przykład do zakupu i rozpowszechniania swoich produktów, aby te stały się modne i pożądane. Kampanie reklamowe firm odzieżowych atakują nas na prawie każdym rogu w mieście. Wielkie plakaty rozwieszone na ścianach budynków mieszkalnych, reklamy w telewizji i prasie, czy promowanie produktów na stronach internetowych towarzyszy nam każdego dnia. Kampanie reklamowe firm odzieżowych są niezwykle ekspansywne i trudno od nich uciec. Z tego względu wywołują wiele emocji. Ostatnio bardzo krytykowano kampanię H&M, którego billboardy były rozwieszone na raz w wielu miejscach w miastach.

Kampanie reklamowe firm odzieżowych – galeria

Kampanie reklamowe dużych firm odzieżowych albo projektantów są krytykowane nierzadko. Nie tylko ze względu na ekspansywność, ale przede wszystkim na skutek wychudzonych modelek, które reklamują ciuchy danej marki i wpływają na świadomość nastolatek. Właśnie one próbują naśladować młode i piękne kobiety ze zdjęć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>