Kasetony reklamowe najlepszą formą reklamy

Napisał dnia 06 sierpnia 2014
Pozostałe

W jaki sposób wyróżnić swoją działalność spośród dziesiątek innych. I nie ważne czy to zakład ubezpieczeń, sklep monopolowy, czy zakład fryzjerski. Najlepiej, aby szyld był bardzo widoczny, tak że trafią do niego nie tylko stali klienci, ale też przypadkowi przechodnie. Kasetony reklamowe to najlepszy pomysł na szyld. Jeszcze kilkanaście lat temu przedsiębiorcy zadowalali się zwykłym szyldem, na którym namalowane albo przyklejone były litery, składające się na nazwę sklepu oraz ewentualne hasło reklamowe.



Dzisiaj kasetony reklamowe to podstawa –…

Dzisiaj kasetony reklamowe to podstawa – one sprawiają, że nazwa przedsiębiorstwa będzie widoczna z daleka i nie sposób będzie go nie zauważyć. Wbrew obaw właścicieli kasetony reklamowe nie są bardzo drogie i nie odbija się po kieszeni przedsiębiorcy, a należy przy tym pamiętać, że jest to wydatek jednorazowy. Kasetony reklamowe wyglądają dużo bardziej elegancko niż tradycyjny szyld reklamowy, a instytucja, którą reklamują od razu jawi się jako bardziej poważna i warta odwiedzenia. Niestety we współczesnym świecie, czy tego chcemy, czy nie, wszystko oceniane jest po zewnętrznej powierzchowności, po tzw.” okładce”. Niech w, dajmy na to, danym biurze rachunkowym pracują najlepsze księgowe w mieście, które tanio i skrupulatnie rozliczą klienta, ale biuro jest umiejscowione w brzydkiej kamienicy, nad drzwiami straszy napis wymalowany farbą olejną, a okna aż proszą się o malowanie to możemy śmiało założyć, że część klientów wybierze mniej profesjonalne, ale bardziej eleganckie biuro.

Wystarczyłoby wybrać lepszą lokalizację, napisy zamienić na…

Wystarczyłoby wybrać lepszą lokalizację, napisy zamienić na kasetony reklamowe, a całość gruntowanie odświeżyć, a już potencjalny klient przychylniej patrzyłby na biuro.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>