Konkurs jako forma promocji

Napisał dnia 04 maja 2012
Pozostałe

Znane firmy coraz częściej organizują konkursy dla swoich klientów. Mogą one polegać na zebraniu określonej ilości opakowań po produktach, przesłaniu kodów znajdujących się na nakrętkach, ułożeniu rebusów z obrazków pochodzących z etykiet. Czasem poziom trudności może być nieco bardziej zaawansowany. Wymyślenie hasła reklamowego dla firmy czy stworzenie pracy plastycznej z wykorzystaniem logo producenta wymaga już nieco większego wysiłku. Co rusz pojawiają się pomysły na nowe konkursy, które jednocześnie stają się skuteczną promocją dla firm proponujących swoim klientom tego typu wyzwania.



Galeria

Nagrody mogą zostać tutaj przyznane na dwa sposoby. Pierwszy z nich to losowanie. Drugim rodzajem wyłania osób wygrywających nagrody jest ocena nadesłanych zadań przez komisję składającą się zwykle z przedstawicieli firmy. W ten sposób nagradzani są przede wszystkim laureaci konkursów wymagających kreatywności. Zwyciężają więc ci, którzy zaproponują najlepsze hasło reklamowe czy stworzą ciekawą kompozycję plastyczną. A co z nagrodami w tego typu konkursach. Tutaj już panuje pełna różnorodność. Mogą to być zarówno drobne upominki reklamowe, jak i nagrody o dość dużej wartości. Wiele firm stosuje zasadę, że zwycięzca otrzymuje na przykład urlop w egzotycznym kraju, ciekawą wycieczkę bądź wartościową nagrodę rzeczową, zaś kilku, kilkunastu albo nawet kilkudziesięciu innych laureatów otrzymuje tak zwane nagrody pocieszenia.

Często są to gadgety reklamowe firmy…

Często są to gadgety reklamowe firmy. Upominki reklamowe zwykle przyznawane są w specjalnych zestawach. I tak można otrzymać na przykład paczkę zawierającą różne gadżety reklamowe. Tego rodzaju upominki reklamowe mogą mieć formę firmowych koszulek czy bluz, czapeczek z nadrukiem, toreb i plecaków, portfeli, zestawów biurowych składających się z kompletów długopisów i piór. Mogą to być także upominki reklamowe w postaci słodyczy, firmowych maskotek czy innych drobiazgów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>