Krówki reklamowe

Napisał dnia 02 kwietnia 2017
Agencje reklamowe
ec3cb20c2cf01c2ad65a5854e7454e90e177e0c818b5164090f3c071a7e4_640.jpg

Słodycze reklamowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na autoprezentację firmy. Słodkości z logo przedsiębiorstwa cieszą zmysły i na długo zostają w pamięci, a to doskonała okazja dla każdej firmy na zbudowanie pozytywnego wizerunku wśród klientów. Wśród reklamowych słodyczy spotkamy m.


http://easy-btl.pl/gadzety-reklamowe-z-nadrukiem/slodycze-reklamowe-warszawa/

Foto: pixabay.com

in…

in. opakowane w pazłotko czkoladki, drobne landrynki czy lizaki, ale należy pamiętać, że jednymi z najbardziej popularnych słodyczy marketingowych są krówki. Ciągutki czy kruche – oba rodzaje robią furorę wśród zainteresowanych, którzy często podchodzą do firmowego stoiska głównie po to, aby spróbować firmowych słodyczy. To dobry wstęp do zacieśnienia biznesowych relacji. Po słodkim poczęstunku warto wręczyć klientowi inne gadżety i broszury informacyjne, które ułatwią pozostanie w kontakcie.

krówki reklamowe

Foto: pixabay.com

Zamówienie krówek reklamowych jest proste i szybkie – producenci najczęściej dysponują gotową partią słodyczy, ale w razie potrzeby wytwarzają je na zamówienie. Dobór odpowiedniego opakowania również odbywa się online – można skorzystać z gotowych szablonów albo załadować własny projekt, np. przez e-mail. Krówki to dość duże cukierki, więc w 1 kg mieści się ich ok. 80.

krówki reklamowe

Foto: pixabay.com

Warto mieć zawsze na uwadze ilość sztuk, które składają się na 1 kg, aby słodyczy wystarczyło dla wszystkich. Krówki reklamowe to doskonały pomysł na promowanie firmy, który można wykorzystać w wielu okazjach – od wystąpienia na targach po bankiety i konferencje. Słodki poczęstunek, zwłaszcza w postaci pysznych reklamowych krówek, ociepla wizerunek firmy i sprzyja nawiązywaniu nowych relacji biznesowych.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>