Krówki reklamowe

Napisał dnia 02 kwietnia 2017
Agencje reklamowe
ec3cb20c2cf01c2ad65a5854e7454e90e177e0c818b5164090f3c071a7e4_640.jpg

Słodycze reklamowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na autoprezentację firmy. Słodkości z logo przedsiębiorstwa cieszą zmysły i na długo zostają w pamięci, a to doskonała okazja dla każdej firmy na zbudowanie pozytywnego wizerunku wśród klientów. Wśród reklamowych słodyczy spotkamy m.


krówki reklamowe

Foto: pixabay.com

in…

in. opakowane w pazłotko czkoladki, drobne landrynki czy lizaki, ale należy pamiętać, że jednymi z najbardziej popularnych słodyczy marketingowych są krówki. Ciągutki czy kruche – oba rodzaje robią furorę wśród zainteresowanych, którzy często podchodzą do firmowego stoiska głównie po to, aby spróbować firmowych słodyczy. To dobry wstęp do zacieśnienia biznesowych relacji.

krówki reklamowe

Foto: pixabay.com

Po słodkim poczęstunku warto wręczyć klientowi inne gadżety i broszury informacyjne, które ułatwią pozostanie w kontakcie. Zamówienie krówek reklamowych jest proste i szybkie – producenci najczęściej dysponują gotową partią słodyczy, ale w razie potrzeby wytwarzają je na zamówienie. Dobór odpowiedniego opakowania również odbywa się online – można skorzystać z gotowych szablonów albo załadować własny projekt, np. przez e-mail. Krówki to dość duże cukierki, więc w 1 kg mieści się ich ok. 80.

krówki reklamowe

Foto: pixabay.com

Warto mieć zawsze na uwadze ilość sztuk, które składają się na 1 kg, aby słodyczy wystarczyło dla wszystkich. Krówki reklamowe to doskonały pomysł na promowanie firmy, który można wykorzystać w wielu okazjach – od wystąpienia na targach po bankiety i konferencje. Słodki poczęstunek, zwłaszcza w postaci pysznych reklamowych krówek, ociepla wizerunek firmy i sprzyja nawiązywaniu nowych relacji biznesowych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>