Kto powinien dbać o zaopatrzenie?

Napisał dnia 26 września 2018
Materiały dydaktyczne

W każdym biurze, firmie, przedsiębiorstwie powinna być osoba, która będzie odpowiadała za zaopatrzenie, szczególnie w artykuły biurowe. Mowa o długopisach, ołówkach, gumkach, tuszach do pieczątek, linijkach, ale też notesach, papierach do faksu i do drukarki, tuszach do drukarki i wszelkich tych drobnych rzeczach, o których nie myśli się na co dzień.



Dopiero jak ich zabraknie…

Dopiero jak ich zabraknie. Jeżeli w firmie nie ma osoby, która będzie odpowiadać za zaopatrzenie w artykuły biurowe, zwykle powinna robić to sekretarka lub asystentka. Co jakiś czas powinna zebrać zamówienia od pracowników i dokupić brakujące artykuły biurowe. Nie może być tak, że z dnia na dzień zabraknie tuszu w drukarce – akurat wtedy, gdy trzeba wydrukować ważne dokumenty lub umowę. Klient może nie czekać tak długo, tylko pójdzie gdzie indziej.

Osoba zajmująca się zaopatrzeniem musi mieć to na uwadze i dbać o odpowiednie zaopatrzenie biura. Artykułybiurowe najlepiej zamawiać w hurtowni. Przy większych zamówieniach tak się najbardziej opłaca – cena jest korzystna a i wybór o wiele większy. Gdy stale zamawiamy w jednej hurtowni to nawet nie trzeba się do niej udawać osobiście. Wystarczy wybrać w katalogu lub na stronie niezbędne artykuły biurowe, złożyć zamówienie przez telefon lub e-mail, a zamówione tusze, notesy i długopisy zostaną dostarczone wprost do twojego biura.

Tak naprawdę całe zamówienie można zrealizować nie wychodząc z firmy. To bardzo korzystne rozwiązanie, gdy zamawiane są większe ilości artykułów i są one ciężkie, np. wiele ryz papieru do drukarek.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>