Kto przegląda ulotki?

Napisał dnia 05 lutego 2014
Pozostałe

Małe firmy usługowe ogłaszają się i reklamują na różne sposoby. Podstawą jest dobrej jakości i czytelna strona internetowa. Drugą sprawą jest reklama w lokalnej prasie, być może w radio. Są jednak bardziej tradycyjne formy dotarcia do klienta. Przykładem są ulotki reklamowe. Czy są one nadal popularne i czy w ogóle są skuteczne.



To pytanie warto sobie dzisiaj postawić…

To pytanie warto sobie dzisiaj postawić. Gdy ktoś zagląda do swojej skrzynku pocztowej, najczęściej wyjmuje z niej różnego rodzaju ulotki reklamowe. Jak ludzie na to reagują. Przede wszystkim są zdenerwowani, że nie ma żadnego listu, tylko cały stos reklam. Większość w ogóle tego nie przegląda. Wszystko od razu ląduje na skrzynce lub w domowym koszu. Można więc postawić pytanie: czy ulotki reklamowe są na tyle efektywne, że opłaca się je projektować, drukować i roznosić. Coś w tym musi być, skoro firmy inwestują swoje pieniądze na ten cel.

Poza tym warto dodać, że…

Poza tym warto dodać, że nie są to tak wysokie koszta, jakby się mogło wydawać. Jeśli ulotka jest dobrze wykonana i ma ciekawą grafikę, niektóre osoby mogą na nią zerknąć. Największą popularnością cieszą się ulotki reklamowe, które reklamują pizzerie, restauracje i inne lokale gastronomiczne. Jedzenie na wynos jest bardzo popularne i ludzie z takiej usługi korzystają.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>