Marka jedyna w swoim rodzaju.

Napisał dnia 23 lipca 2014
Pozostałe

Człowiek potrafi kojarzyć wiele rzeczy po dosłownie kilku elementach. Najbardziej charakterystyczne przedmioty zapisane są głęboko w pamięci i zakodowane jako oryginalne. Właśnie taka oryginalność jest potrzebna firmie do zbudowania solidnych podstaw, które pozwolą rozpoznawać na rynku ich produkty.



Galeria

Poza tym w biznesie nie ma mowy o plagiatach ani kopiowaniu pomysłów. Identyfikacja wizualna pozwala klientom rozpoznawać marki samochodów, loga ulubionych drużyn piłkarskich czy markę obuwia sportowego. Pierwsze skojarzenie, które mamy na temat danego produkty związane jest z jego logiem bądź nazwą. Potrafimy automatycznie skreślić bądź chwalić daną rzecz tylko na podstawie firmy, która ją stworzyła.

Identyfikacja wizualna firmy jest głównym zadaniem…

Identyfikacja wizualna firmy jest głównym zadaniem dla każdego przedsiębiorcy zakładający własną działalność. Stworzenie loga, nazwy oraz oryginalnej czcionki czy połączenia kolorów decyduje o tym czy klienci zapamiętają naszą firmę. Rzeczy bardziej formalne takie jak wizytówki, strona internetowa czy format ogłoszeń oraz ulotek również będzie od razu kojarzony z naszą działalnością. Identyfikacja wizualna marki jest niezbędna do rozpoczęcia sprzedaży.

Istotna jest oryginalność, ponieważ identyfikacja wizualna pozwala określić, w jakim stopniu jesteśmy na rynku unikatowi. Kopiowanie pomysłów jest kojarzone z brakiem wyobraźni oraz słabą jakością wyrobów a tego nie chce żadna firma.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>