Marketing blisko klienta

Napisał dnia 27 października 2017
Gadżety reklamowe
e033b60f2bf71c2ad65a5854e7494593e375e6c818b514439df0c578a2ec_640.jpg

Współczesny marketing dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek wymaga od współczesnego przedsiębiorcy właściwego podejścia do klienta. Reklamowe gadżety, takie jak breloczki, znaczki firmowe, czy pinsy na zamówienie oraz przypinki – to właściwa droga do serca klientów. To zabawne, jak wielu przedsiębiorców nie dba o właściwy marketing swojej firmy, albo zabiera się do tego od niewłaściwej strony. To właśnie małe rzeczy gwarantują naszej firmie sukces i powodzenia.



Znaczki firmowe, breloczki firmowe, przypinki i różnego…

http://www.mako-design.pl/grawer.html

Foto: pixabay.com

Znaczki firmowe, breloczki firmowe, przypinki i różnego tego typu gadżety poprzez swoją nie nachalność przypominają o istnieniu naszej firmy, a także jej pozycji. Jesteśmy koło Ciebie, jesteśmy w Twoim samochodzie, przy Twoich kluczykach, w Twojej kieszeni. Możesz nas nie zauważać, ale my i tak tu jesteśmy. Nierzucające się w oczy logo naszej firmy utrwala się w głowie naszego klienta, jest z nami już zaprzyjaźniony, ufa nam, przywiązuje się do nas. To prosty mechanizm, który w reklamie wykorzystywany jest od lat. Wielu przedsiębiorcom jednak najzwyczajniej w świecie szkoda pieniędzy na grawerowanie laserowe, które to pozwoli na wykonanie firmowych gadżetowych, a wolą je wydawać na nieprzyjazne, głośne, niewzbudzające sympatii reklamy radiowe, czy samochodowe.

To okropne traktowanie klienta oraz potencjalnego klienta,…

To okropne traktowanie klienta oraz potencjalnego klienta, który pewnie po parokrotnym usłyszeniu komunikatu, że wyrób naszej firmy jest najlepszy, wykrzyczanego histerycznym głosem na ruchliwej ulicy w upalny dzień, raczej nie zajrzy na stronę internetową, w celu zapoznania się z naszą ofertą. Nie możemy oczekiwać, że klient będzie nas szanował, jeśli my nie szanujemy jego. Zgubiły się gdzieś standardy wzajemnego szacunku miedzy firmą a klientem. To przykre i niestety smutne. Nie zmieni się to tak długo, jak my nie zmienimy naszego stosunku do klientów oraz naszej strategii reklamy.

znaczki firmowe

Foto: pixabay.com

Pamiętajmy, że biznes to nie tylko pieniądze, ale także szacunek, zaufanie i konkretna marka. Współczesny marketing dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek wymaga od współczesnego przedsiębiorcy właściwego podejścia do klienta. Reklamowe gadżety, takie jak breloczki, znaczki, przypinki – to właściwa droga do serca klientów. Przedsiębiorcy często o tym zapominają, że najprostsze rozwiązania najczęściej się sprawdzają. Warto czasem sobie przypomnieć, po co to wszystko robimy.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>