Najłatwiej omamić dzieci

Napisał dnia 23 sierpnia 2014
Pozostałe

Nie od dziś wiadomo, że reklama bardzo silnie oddziałuje na dzieci. Niekiedy znane są przypadki, kiedy żywiołowości dziecka nie jest w stanie uspokoić nic, oprócz reklamy telewizyjnej. Wówczas rozbrykane maluchy potrafią znieruchomieć w połowie wykonywanej czynności czy też zabawy i skupić się wyłącznie na treściach przekazywanych przez spot.



Galeria

Oczywiście nie robią oni tego świadomie, niemniej jednak ich mózg już w tak młodym wieku zaczyna rejestrować pewne podświadome informacje. Ilość reklam dla dzieci nasila się w okolicy różnych świąt. Oczywiście najbardziej w grudniu, kiedy nieomal obok siebie występuje dzień Świętego Mikołaja oraz Święta Bożego Narodzenia. Do niektórych dzieci z prezentami przychodzi również Wielkanocny zajączek, więc sklepy z zabawkami prześcigają się z ofertami dla najmłodszych.

Również dobrym czasem dla takich…

Również dobrym czasem dla takich praktyk jest pierwszy czerwca, czyli Dzień Dziecka oraz miesiąc maj, kiedy to najczęściej dzieci uczestniczą w sakramencie Pierwszej Komunii Świętej i z tej okazji rodzice zasypują ich prezentami. Oglądają więc balony reklamowe i starają się wybrać sobie prezent, który chcieliby dostać.

Bardzo dobrym chwytem w akcjach promocyjnych, zwłaszcza nowo otwartych sklepów, który przyciąga dzieci są balony reklamowe. Balon reklamowy powinien mieć na sobie nadruki, które mają informować, jaka jest nazwa danego sklepu lub firmy, może być też na nich umieszczone logo oraz hasło reklamowe. Balony z nadrukiem są bardziej atrakcyjne dla dzieciaków ponieważ kojarzą im się z ozdobami.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>