Nowoczesny bluetooth marketing

Napisał dnia 14 sierpnia 2013
Pozostałe

W czasach rosnącej konkurencji pomiędzy firmami, działającymi na danym rynku w określonym sektorze, pojawia się potrzeba docierania ze swoją ofertą do jak największej rzeszy potencjalnych klientów. Walka o nabywców naszych towarów i usług staje się coraz bardziej zacięta, przez co wykształcają się coraz to nowe formy promocji i reklamy.



Jedną z nich jest bluetooth…

Jedną z nich jest bluetooth marketing. Ten stosunkowo mało znany w naszym kraju sposób docierania do wyselekcjonowanej części klientów, staje się coraz to potężniejszą formą marketingu. Bluetooth marketing to nic innego jak wariant marketingu, który do promocji wykorzystuje właśnie możliwość komunikowania się przez Bluetooth. W pierwszej fazie następuje osobisty kontakt z odbiorcą, który po otrzymaniu elektronicznej informacji musi wyrazić zgodę na przesłanie mu konkretnej oferty.

W ten sposób bluetooth marketing dla wielu…

W ten sposób bluetooth marketing dla wielu stanowi nieagresywna formę docierania do petentów. Często kampanie reklamowe wykorzystujące taką formę promocji, organizują wcześniej akcje informacyjne, na przykład stosując plakaty i bilbordy z napisem „Włącz Bluetooth”, bluetooth marketing pozwala na przekazywanie swoim potencjalnym klientom materiałów w rozmaitych formach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>