Outdoor reklamowy.

Napisał dnia 25 stycznia 2018
Reklama

Reklama zewnętrzna, czyli tak zwany „outdoor” jest obecnie bardzo często wykorzystywana w strategiach marketingowych niemalże wszystkich firm. Reklama zewnętrzna, jak sama nazwa wskazuje, umieszczana jest w przestrzeni otwartej, a więc na ulicach, placach i ścianach budynków. W tego typu reklamie stosuje się zazwyczaj billboardy, słupy reklamowe, neony, wiaty przystankowe, telebimy i tablice elektroniczne.



Przede wszystkim chodzi o to, aby reklama…

Przede wszystkim chodzi o to, aby reklama zewnętrzna stała się głównym nurtem komunikacyjnym między producentem a konsumentem. Z pewnością reklama zewnętrzna dociera do większej liczby potencjalnych klientów, ponieważ przyciąga wzrok swoimi gabarytami, a także barwą i ciekawą szatą graficzną. Poza tym bardzo ważne jest to, iż reklama zewnętrzna dopasowana jest do danego otoczenia, a więc dany produkt trafia do konkretnego odbiorcy w konkretnym czasie. Ciekawostką jest, iż wielkoformatowa reklama zewnętrzna była stosowana już w starożytności.

Okazuje się więc, że dobrze jest zgłębiać…

Okazuje się więc, że dobrze jest zgłębiać historię kultury i reklamy, gdyż nawet zamierzchłe czasy mogą przynieść współczesności wielu interesujących rozwiązań.

reklama zewnętrzna definicja – tutaj znajdziesz więcej informacji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>