Przez drobiazg do pamięci

Napisał dnia 16 października 2014
Pozostałe

W społecznej świadomości funkcjonuje przekonanie, że nie jest tak istotna wielkość i wartość prezentu, lecz pamięć. O bliskich, o znajomych. Zasada ta w nieco zmienionej formie przeniosła się do biznesu. Nie ma znaczenia, że firma podarowała klientowi drobiazg, liczy się, że dała jakiś gadżet za darmo.



Firma, która rozdaje gadżety reklamowe, dobrze zapisuje…

Firma, która rozdaje gadżety reklamowe, dobrze zapisuje się w pamięci klientów. Miło jest przecież otrzymać przedmiot codziennego użytku bez ponoszenia żadnych kosztów, nawet jeśli koszty te byłyby znikome. Ponadto, korzystając przez pewien czas z takiego gadżetu zawierającego jakieś nawiązanie do określonej firmy( najczęściej jest to jej logo, czyli znak rozpoznawczy ), człowiek zaczyna coraz lepiej kojarzyć markę tej firmy oraz to, czym ona się zajmuje( przypomina sobie, co też takiego ona reklamowała, gdy rozdawała postronnym ludziom gadżety reklamowe ).

Galeria

Wówczas, gdy z jego strony pojawia się zapotrzebowanie na ten konkretny produkt, istnieje duże prawdopodobieństwo, że stanie się on jej przyszłym klientem, czyli zgłosi się po ten produkt w siedzibie lub innym punkcie usługowym tej firmy. Ten prosty opis pokazuje, że mechanizm działań marketingowych wcale nie musi być wielce skomplikowany.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>