Reklama bezpośrednia

Napisał dnia 26 lutego 2014
Pozostałe

Skuteczne techniki marketingu skierowanego do klienta to takie, które zostawią w nim pozytywny obraz firmy i marki. Najlepsze z nich kryją się pod nazwą merchandising. To angielskie określenie oznacza taką działalność marketingową, która nastawiona jest na świadomość klienta. Jedną z jej działek są upominki reklamowe, czyli wszelkie niewielkie prezenty, które można wręczać swoim kontrahentom.



Takie gadgety reklamowe są przeróżne,…

Takie gadgety reklamowe są przeróżne, a ich cechą wspólną jest obrandowienie tych przedmiotów, czyli wyprodukowanie ich w taki sposób, aby kojarzyły się z marką. Muszą być więc w kolorze firmowym, zawierać znak graficzny marki oraz nazwę i stronę internetową. To ostatnie to już opcjonalnie, ale też jest wskazane. Upominki reklamowe mogą być bardzo różne. Najpopularniejsze są smycze reklamowe, ale też często można dostać kubek do kawy z logotypem firmy.

Pomysłów jest całe mnóstwo, a wszystko zależy…

Pomysłów jest całe mnóstwo, a wszystko zależy tylko i wyłącznie od inwencji agencji reklamowej, która na zlecenia przygotuje wszystkie takie upominki reklamowe i zleci ich produkcję odpowiednim zakładom przemysłowym. Trzeba też pamiętać, że jak w przypadku każdej działalności marketingowej, również w tej należy zadbać o to, aby wszystkie te gadżety trafiały do odpowiedniej grupy docelowej.

Bez sensu jest bowiem wręczanie kubków reklamujących portal internetowy dla młodzieży osobom powyżej pięćdziesiątego roku życia. Nie jest to potencjalny czytelnik takiej strony, więc przeznaczenie artykułów reklamowych dla tej grupy stanie się w istocie zmarnotrawieniem środków. A w każdej reklamie chodzi o to, że musi ona dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej. Inaczej będzie to strzał kulą w płot, czyli reklama nie będzie skuteczna.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>