Sieciowy marketing bezpośredni

Napisał dnia 22 października 2018
Doradztwo

Strategia marketingowa podmiotu gospodarczego, która jest oparta przede wszystkim na działaniach w sieci internetowej nie powinna dzisiaj nikogo specjalnie dziwić. To w końcu za pośrednictwem Internetu jesteśmy w stanie dotrzeć do ogromnych ilości użytkowników i to przy niskim zaangażowaniu kapitału inwestycyjnego. Nie ma więc nic dziwnego w tym, że coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na wdrożenie rozwiązań internetowych, które mają za zadanie zagwarantować stale rosnący zysk, ale również stopniowo budować zaufanie wśród klientów oraz kontrahentów.



Bez wątpienia najbardziej powszechną metodą działania jest…

Bez wątpienia najbardziej powszechną metodą działania jest tak zwany direct mailing. Działanie tego narzędzia sieciowego sprowadza się do wysłania wiadomości na pocztę elektroniczną do wybranych osób. Dlaczego jednak jest to skuteczna metoda. Przede wszystkim dlatego, że wysyłający mailing, czyli przedsiębiorca reklamujący swoje towary lub usługi, jest w stanie bardzo precyzyjnie określić grupę odbiorców. Można posiłkować się szczegółowymi danymi takimi jak wiek, płeć, miejsce zamieszkania czy też wysokość osiąganych zarobków.

strategia firmy – galeria

Reklamowany produkt lub też usługa trafia więc tylko i wyłącznie do tych osób, które mogą wyrazić wysokie zainteresowanie ofertą. Jeśli mailing dotyczy środków kosmetycznych wybiera się grupę odbiorców, która składa się głównie z kobiet, części samochodowe kierowane są do mężczyzn, natomiast pomoce szkolne do młodych ludzi w wieku studenckim. Tak precyzyjne dopasowanie powoduje, że reklama za pomocą mailingu wykazuje wysoką skuteczność.

Więcej informacji znajdziesz na: kosmal-kwiatkowski.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>