Sukces dobrej ulotki reklamowej.

Napisał dnia 02 sierpnia 2014
Pozostałe

Mimo ekspansji internetu i stron www, które praktycznie ma każda firma, nadal wielką popularnością cieszy się tradycyjna ulotka reklamowa. Najczęściej jest ona wkładana do skrzynki pocztowej lub wkładana za drzwi, wieszana na klamce. Najczęściej są to firmy, które pełnią różnego rodzaju usługi drobne.



Warto się przyjrzeć bliżej takiej ulotce…

Warto się przyjrzeć bliżej takiej ulotce i sprawdzić, jak powinna wyglądać klasyczna reklama tego typu. Należy zacząć od tego, iż ulotka reklamowa nie może być dużych rozmiarów. Oczywiście nie powinna również być tak mała, jak wizytówka. A co musi się na niej znaleźć. Przede wszystkim informacje, które są związane z usługami danej firmy. To musi być kwestia podania adresu firmy i pełnych danych kontaktowych. Oczywiście najważniejsze jest to, by ulotka reklamowa zawierała podstawowe informacje dotyczące usługi, jaką dana firma wykonuje.

Ważne jest, by informacja była podana…

Ważne jest, by informacja była podana w sposób klarowny i przejrzysty. Ulotka jest bardzo tania formą reklamy. Sama produkcja ulotek, to groszowa sprawa. Chyba więcej trzeba zapłacić za to, by ktos je poroznosił i zrobił to porządnie. Bo przecież ulotka reklamowa musi dotrzeć do drzwi klienta, a nie być wyrzucona do kosza. Pamiętajmy równiez o tym, by przyciągnęła uwagę potencjalnego klienta.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>