Technika uv w branży reklamowej

Napisał dnia 02 stycznia 2014
Pozostałe

Podczas codziennej przechadzki ulicami miasta, nasz wzrok napotyka tysiące reklam, rozwieszonych na ścianach budynków mieszkalnych, przystankach autobusowych czy słupach ogłoszeniowych. Wiele z nich jest kosztownym sposobem realizacji działań marketingowych, zmierzającym do promocji marki i zwiększenia sprzedaży danego produktu. Wiele z nich też, nie wytrzymuje próby czasu i, dosyć wcześnie, poddaje się zgubnym wpływom zewnętrznych czynników atmosferycznych.



Dlatego druk uv z takim powodzeniem…

Dlatego druk uv z takim powodzeniem wykorzystują cyfrowe drukarnie wielkoformatowe, oferujące swym klientom zadruk powierzchni reklamowej, stosowanej tak we wnętrzu pomieszczeń, jak i na zewnątrz. Farbniki, poprzez drukowanie uv, wydzielają mniejsze ilości lotnych rozpuszczalników organicznych, a zatem nie emitują w zamkniętych pomieszczeniach tak intensywnego zapachu. Są też odporne na czynniki zewnętrzne: niszczące promienie słoneczne, opady deszczu i śniegu. Projektowane wydruki uv, umieszczane są bezpośrednio na materii zadruku, a jedynym warunkiem, jaki tworzywo to musi spełniać, jest jego płaska powierzchnia.

Galeria

Farba podlega utwardzeniu na tekturze, metalu, drewnie, szkle, płytach PCV, toteż druki techniką uv znajdują wszechstronne zastosowanie w branży reklamowej: tworzeniu systemów wystawienniczych, tablic ogłoszeniowych, opakowań, a także nadruków na roletach, szybach lub drzwiach, zaś ich wykonanie jest opłacalne już od kilku sztuk.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>