Ulotki jako forma reklamy

Napisał dnia 12 października 2014
Pozostałe

Oczywiście ulotki nie stanowią formy reklamy lecz formę promocji, formę komunikacji firmy z potencjalnymi klientami przedsiębiorstwa. Jaką skuteczność reprezentują sobą ulotki. Czy warto korzystać z takiej formy promocji. Jak wysoki jest koszt korzystania z promocji w formie ulotek. Opłacalność korzystania z ulotek jest bardzo kontrowersyjna, a wynika to z tego co dzieje się z ulotkami, kiedy wejdą w ręce pracowników zajmujących się ich roznoszeniem.



Czy wszystkie ulotki trafiają w…

Czy wszystkie ulotki trafiają w ręce potencjalnych klientów, którzy się z nimi zapoznają. Niestety nie. Wiele ludzie bierze od młodej osoby taką ilość ulotek, aby miała ona mniej do rozniesienia. Taka jest smutna rzeczywistość. Mimo, że ulotki to niewielki koszt jednostkowy to koszt całościowy jest bardzo duży, a stosunek poniesionych wydatków do jakości komunikacji, ilości pozyskanych tym sposobem klientów bardzo niski. Na dzień dzisiejszy właściciele firm twierdzą, że dla nich ulotki to wyłącznie element uzupełniający kampanię i nie przywiązują do niej większej wagi.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>