Wewnętrzny marketing

Napisał dnia 29 września 2014
Materiały dydaktyczne

Trzeba mieć na uwadze fakt, że wszelkie działania reklamowe, czy też marketingowe, wcale nie muszą być kierowane tylko i wyłącznie do zewnętrznego odbiorcy, czyli naszego współpracownika, czy też klienta. Również marketing może być zewnętrzny, czyli skierowany swoim przekazem do pracowników przedsiębiorstwa. Do tego najlepiej nadają się różne drobne artykułybiurowe (zobacz), szczególnie takie, jak ołówki, mazaki, długopisy oraz papier firmowy.



Jeśli takowe są wykorzystywane w…

Jeśli takowe są wykorzystywane w naszej firmie, warto również przyzwalać na to, aby były wynoszone przez pracowników, co jest przecież dość powszechną praktyką i którą ciężko jest powstrzymać. Jak to tylko osiągnąć. Otóż jeśli artykułybiurowe będą miały oznaczenie graficzne, będą po prostu materiałami reklamowymi, to będą miały działanie, które można określić jako wirusowe. Wtedy nie tylko nasi pracownicy będą przekonani do produktu, który mamy, ale również osoby, do których takie przedmioty trafią. Okazuje się, że można mieć całkiem niewielkim nakładem środków pieniężnych mieć całkiem tanią, a co ważniejsze, relatywnie skuteczną reklamę.

Produkt wyróżniony!

Trzeba tylko pamiętać o tym aby w…

Trzeba tylko pamiętać o tym aby w biurze były używane artykułybiurowe, które właśnie są oznaczone jako materiały firmowe. Muszą mieć one barwę taką, jaka jest wykorzystywana w marce, jak też zawierać logo. Produkcja takich długopisów nie jest droga i generalnie wszystkim się bardzo szybko zwróci. Tak więc warto mieć takowe artykuły biurowe zawsze na zbyciu, ponieważ jako środek reklamy zawsze mogą być potrzebne.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>