Współczesna reklama

Napisał dnia 24 września 2017
Gadżety reklamowe
e837b90a2af31c2ad65a5854e7454e90e177e0c818b5174290f9c47ba7eb_640.jpg

Każdy, kto choć trochę zna się na współczesnym marketingu, wie jak dobre skutki może mieć zamówienie różnych reklamowych gadżetów. Breloczki, znaczki, przypinki – to wszystko wydają się być drobiazgi. Ale jak doskonale wiemy, drobiazgi mają ogromne znaczenie. Zwłaszcza w reklamie. Otwierasz drzwi swojego samochodu, przy kluczykach masz breloczek z ciekawym logo, twój kolega pyta o ten breloczek i to logo, sprawdza potem je w internecie, a zarazem sprawdza całą markę.


breloczki firmowe

Foto: pixabay.com

Proste…

Proste. To zabawne, jak wielu przedsiębiorców nie dba o właściwy marketing swojej firmy, albo zabiera się do tego od niewłaściwej strony. To właśnie małe rzeczy gwarantują naszej firmie sukces i powodzenia. Znaczki firmowe, breloczki firmowe, przypinki i różnego tego typu gadżety poprzez swoją nie nachalność przypominają o istnieniu naszej firmy, a także jej pozycji. Jesteśmy koło Ciebie, jesteśmy w Twoim samochodzie, przy Twoich kluczykach, w Twojej kieszeni. Możesz nas nie zauważać, ale my i tak tu jesteśmy.

breloczki firmowe

Foto: pixabay.com

Nierzucające się w oczy logo naszej firmy utrwala się w głowie naszego klienta, jest z nami już zaprzyjaźniony, ufa nam, przywiązuje się do nas. To prosty mechanizm, który w reklamie wykorzystywany jest od lat. Wielu przedsiębiorcom jednak najzwyczajniej w świecie szkoda pieniędzy na grawerowanie laserowe, które to pozwoli na wykonanie firmowych gadżetowych, a wolą je wydawać na nieprzyjazne, głośne, niewzbudzające sympatii reklamy radiowe, czy samochodowe.

znaczki firmowe

Foto: pixabay.com

To okropne traktowanie klienta oraz potencjalnego klienta, który pewnie po parokrotnym usłyszeniu komunikatu, że wyrób naszej firmy jest najlepszy, wykrzyczanego histerycznym głosem na ruchliwej ulicy w upalny dzień, raczej nie zajrzy na stronę internetową, w celu zapoznania się z naszą ofertą. Nie możemy oczekiwać, że klient będzie nas szanował, jeśli my nie szanujemy jego. Zgubiły się gdzieś standardy wzajemnego szacunku miedzy firmą a klientem. To przykre i niestety smutne. Nie zmieni się to tak długo, jak my nie zmienimy naszego stosunku do klientów oraz naszej strategii reklamy. Pamiętajmy, że biznes to nie tylko pieniądze, ale także szacunek, zaufanie i konkretna marka.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>