Zakup artykułów biurowych

Napisał dnia 17 maja 2018
Materiały dydaktyczne

Działanie każdego biura wymaga zakupu odpowiednich artykułów biurowych. I nie ma znaczenia czy jest to mały szkolny sekretariat, biuro rachunkowe czy sekretariat w ministerstwie. Różnego rodzaju artykuły biurowe niezbędne są bowiem w każdej firmie.



Większe firmy potrzebują jednak większej…

Większe firmy potrzebują jednak większej ilości papieru do drukarek czy faksów, tuszów, długopisów i różnego rodzaju biurowych drobiazgów. Dlatego często zatrudniane są w nich osoby, które zajmują się zaopatrzeniem pracowników w niezbędne materiały. Zasady pracy takich osób odpowiedzialnych za zaopatrzenie w artykuły biurowe są różne. Czasem pracownicy składają zamówienia, zgłaszają, co jest im niezbędne. Zwykle jednak osoba taka sama pilnuje ilości zamawianych artykułów biurowych w zależności od firmowych potrzeb. Duże firmy i instytucje zwykle mają już stałych dostawców, ponieważ kupują artykuły biurowe w ilościach hurtowych. Często mogą liczyć na specjalne zniżki i rabaty, zwykle dla hurtowni są bowiem cennym klientem.

W przypadku mniejszych firm za…

W przypadku mniejszych firm za zaopatrzenie pracowników w potrzebne artykuły biurowe często odpowiedzialna jest sekretarka bądź sam właściciel firmy. Osoby takie mają jednak także ogromną ilość innych obowiązków, często więc sami współpracownicy składają zamówienia na materiały biurowe, które akurat im się kończą.

Tagi:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>