Zasady projektowania wizytówek

Napisał dnia 29 stycznia 2014
Pozostałe

Wizytówki wyglądające jak tęcza są zniechęcające, dlatego warto jest przestrzegać pewnych podstawowych zasad przy projektowaniu. Przede wszystkim liczy się prostota. Celem wizytówki jest przekazanie najważniejszych informacji w sposób przystępny i zwięzły.



Nie warto się rozpisywać, należy…

Nie warto się rozpisywać, należy pisać konkretnie. Warto jest także wykorzystać obie strony, szczególnie jeśli to jest wizytówka firmy, wtedy na odwrocie może napisać co wyróżnia naszą firmę. Warto jest dać potencjalnemu klientowi coś więcej niż numer telefonu. Obrazek to także bardzo dobry pomysł, dlatego umieszczenie logo spowoduje, że nasza firma zostanie lepiej zapamiętana i będzie się kojarzyć klientom. Wizytówki muszą być drukowane na twardym papierze. Miękki papier jest wyrazem braku profesjonalizmu i niepoważnego podejścia do sprawy.

Dobrze jest także jeśli wizytówki mają pozostawione…

Dobrze jest także jeśli wizytówki mają pozostawione trochę miejsca, wtedy dana osoba może sobie coś na niej dopisać. Pamiętajmy o tym, że liczy się przede wszystkim czytelność i jasność przekazu. Te dwie rzeczy na pewno pomogą nam osiągnąć sukces.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>