Zdobyć klienta.

Napisał dnia 25 marca 2017
Identyfikacja wizualna

Reklama ma za zadanie wzbudzenie w konsumencie potrzeby posiadania danego produktu. W dzisiejszym świecie zaistnienie i utrzymanie się na rynku bez niej wydaje się być praktycznie niemożliwe. Jest ona dźwignią handlu, a przy tak dużej konkurencji także sposobem na przetrwanie. Reklama wizualna jest jednym ze skuteczniejszych jej rodzajów.


Czym więc ona jest i jakie są jej cechy charakterystyczne 0 słów kilka. Niemal na każdym kroku spotykamy się z reklamą, wszystko wydaje się być nią przesiąknięte. Nawet w momentach i sytuacjach, z których nie do końca zdajemy sobie sprawę poprzez perswazyjne komunikaty, dżwięki czy obrazy trafia do nas. Według słownikowej definicji reklama jest:” każdą odpłatna formę prezentacji produktu, usługi czy idei, oddziaływającą w sposób bezpośredni na zjawisko rynkowe, a w szczególności na postawę konsumenta podejmującego decyzję o zakupie konkretnej rzeczy”.

Reklama wizualna jest taką jej odmianą,…

Reklama wizualna jest taką jej odmianą, która wykorzystuję prawdę starą jak świat, znaną niemal wszystkim – większość ludzi jest wzrokowcami, zapisuje w pamięci, nawet nieświadomie, obrazy. Reklama wizualna ma na celu wytworzeniu w pamięci konsumenta pozytywnego skojarzenia z produktem. Ma rzucać się w oczy, szokować, wyróżniać z otoczenia tak, by na długo została zapamiętana. Może występować pod wieloma postaciami.

reklamy podświetlane – galeria

Te najczęściej spotykane to na przykład wszelkiego rodzaju neony i reklamy podświetlane, ogromne bilboardy przy drogach, plakaty czy drobne naklejki w każdej części miasta. Coraz częściej można spotkać też ruchome reklamy na autach – w formie tatuażu. Ciekawą formą jest reklama wizualna pod postacią umieszczanych haseł czy znaków rozpoznawczych danych marek/produktów na chodnikach czy kostkach brukowych.

reklamy podświetlane – więcej kluczowych wiadomości

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>