Zysk z druku ulotek

Napisał dnia 31 grudnia 2017
Reklama

Zysk można czerpać w firmie z wielu różnych źródeł, choć oczywiście najbardziej efektywnym sposobem na zdobywanie nowych klientów jest reklama i wszelki działania marketingowe. Ich obecność jest niezbędna do tego, aby firma mogła się rozwijać, aby mogła konkurować z innymi firmami, aby mogła cały czas istnieć w świadomości ludzi i tym samym potencjalnych naszych klientów.



Dlatego też warto zainteresować się…

Dlatego też warto zainteresować się różnymi skutecznymi formami reklamy takimi jak na przykład ulotka. Dlaczego warto poznać ją bliżej. Bo ta mała rzecz może przynieść nam wielkie zyski. Załóżmy, że posiadamy firmę, która zajmuje się remontowaniem mieszkań. Produkujemy tysiąc ulotek, gdzie pełny koszt za nie to będzie 150 złotych( wpisz do wyszukiwarki na przykład druk ulotek cennik ). Potem doliczamy koszty zaprojektowania takiej ulotki, na przykład 200 złotych i koszty kolportażu, kolejne 200 złotych. Wychodzi nam koszt całej kampanii reklamowej około 500 złotych.

reklama wewnętrzna – galeria

Rozdajemy tysiąc takich ulotek i tylko z 10 przychodzą do nas klienci. Zysk z każdego klienta to kilka ładnych tysięcy złotych. Pomnożymy raz dziesięć więc wychodzi nam kilkadziesiąt tysięcy złotych z kampanii reklamowej wartej 500 zł. Jak więc widać to się naprawdę opłaca tylko trzeba sobie uświadomić te wszystkie przeliczniki, te wszystkie wyliczenia i następnie wszystko przekalkulować. Taka kampania może zakończyć się dla nas ogromnym sukcesem i falą nowych klientów, a co za tym oczywiście idzie w parze – nowymi zyskami dla firmy.

Więcej o reklama wewnętrzna dowiesz się ze strony posshop.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>